001JTLOGO

 LV 

  EN 


Sākums Profesijas Klientu apkalpošanas speciālists
Klientu apkalpošanas speciālists

IEGŪSTAMĀ KVALIFIKĀCIJA

KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS

PROGRAMMAS VEIDS

Profesionālās vidējās izglītības programma

PROGRAMMU KOPA

Administratīvie un sekretāra pakalpojumi

KVALIFIKĀCIJAS LĪMENIS

3. profesionālās kvalifikācijas līmenis

IEPRIEKŠĒJĀ IZGLĪTĪBA

Pamatizglītība

ĪSTENOŠANAS ILGUMS

Četri gadi

IEGUVES FORMA

Klātiene

IZGLĪTĪBAS IESTĀDES UN IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS AKREDITĀCIJAS LAPA

Nr. AP 2585

līdz 2019. gada 18. novembrim 

PROFESIONĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS LICENCE

Nr. P-6889 uz nenoteiktu laiku

PROFESIONĀLIE MĀCĪBU PRIEKŠMETI

  • Datormācība
  • Lietišķā etiķete un profesionālā saskarsme
  • Dokumentu pārvaldība
  • Runas kultūra
  • Uzņēmuma darba organizācija
  • Grāmatvedība un finansu dokumentācija
  • Mārketinga plānošana
  • Tiesību pamati
  • Lietišķā angļu valoda
  • Lietišķā vācu valoda
  • Klientu apkalpošanas organizācija
  • Darba aizsardzība

PROFESIONĀLĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS MĒRĶIS

Izglītības procesa rezultātā sagatavot kvalificētu speciālistu, kurš strādā valsts pārvaldes institūcijās un pašvaldībās un pašvaldību iestādēs, uzņēmumos, uzņēmējsabiedrībās un uzņēmējsabiedrību apvienībās, sabiedriskās un reliģiskās organizācijās (turpmāk tekstā – organizācija), kur notiek dokumentēšana, dokumentu uzskaite, reģistrācija, pieņemšana, nosūtīšana, apgrozība, izpildes kontrole un saglabāšana.

Spēj organizēt un vadīt organizācijas lietvedības procesu, organizēt un protokolēt vadības sēdes, nodrošinot nepieciešamo informāciju un dokumentāciju, organizēt lietišķas tikšanās, darījuma braucienus un arhīva darbu, kā arī patstāvīgi atbildēt uz korespondencēm savas kompetences ietvaros, izmantojot biroja tehniku, veikt informācijas un datu apstrādi.

PROFESIJAS STANDARTS

Lejuplādēt

Pēdējās izmaiņas: Ceturtdiena, 20 oktobris 2016 15:16
 

Copyright www.jelgavastehnikums.lv 2005-2016