Klientu apkalpošanas speciālistiem ir svarīgi ne tikai attīstīt komunikācijas prasmes, bet arī rūpēties par profesionālu tēlu. 206. grupas izglītojamajām šonedēļ bija lieliska iespēja piedalīties skaistumkopšanas meistarklasē un produktu prezentācijā, ko vadīja zīmola Atomy pārstāves.

Atomy ir starptautisks tiešās tirdzniecības uzņēmums, kas piedāvā augstas kvalitātes skaistumkopšanas, veselības un ikdienas patēriņa preces.

Meistarklases laikā dalībnieces ne tikai ieguva zināšanas par ādas kopšanas produktiem, bet arī varēja praktiski tos izmēģināt un novērtēt to iedarbību. Tā bija lieliska iespēja iegūt jaunas prasmes, kas noderēs veidojot profesionālu vizuālo tēlu klientu apkalpošanas jomā.

Paldies Atomy pārstāvēm Daigai Stengrevičai un Ilzei Davidānei par vērtīgo meistarklasi un dalīšanos pieredzē!